lunes, 15 de mayo de 2017

SCRATCH

SACA TU PODER CREATIVO Y UTILIZA SCRATCH


2. DESCRIPCIÓN


El programa que hem utilitzat esta avaluació ha sigut SCRATCH. Scratch és un llenguatge de programació visual desenrotllat pel MIT Mitja Lab. Scratch és utilitzat per estudiants, acadèmics, professors i pares per a crear fàcilment animacions, jocs (també educatius) i interaccions etc. Per a les escoles es convertix en una oportunitat per a ajudar els estudiants en el desenrotllament d'habilitats mentals per mitjà de l'aprenentatge de la programació sense necessitat de saber del programa. Les seues característiques lligades al pensament computacional han fet que siga molt difós actualment en l'educació de xiquets adolescents i adults.


Scratch i la seua utilitat:
Permet el desenrotllament dels processos de pensaments i habilitats mentals en els educats. És un programa gratuït i de programari lliure. És perfecte per a introduir-se en la programació. Està disponible per a diversos sistemes operatius. (Windows, Ubuntu, Sugar, Mac) Permet compartir els projectes a través del web, es poden descarregar i utilitzar. Podent ser descarregats i utilitzats per altres persones. És multilenguaje

També hem utilitzat drive i openshot, però són dos programes secundaris que ja he explicat amb anterioritat.

3.VALORACIÓN DEL PROGRAMA
És un treball útil per a estendre la creativitat de l'alumne


Però també és difícil de manejar. Requerix prou de temps per a poder ser manejat correctament. Això sí, si vols que t'isca bé el teu projecte cal tindre paciència i no perdre els nervis.

A més, els teus projectes poden interaccionar amb la persona que la persona que estiga enfront d'eixe joc. Llegir historiar, passar laberints, solucionar problemas..




4.VALORACIÓN DEL TREBALL La idea d'este treball em pareix molt interessant per que ens ajuda a aprendre més sobre informàtica de veritat. Crec que és el millor projecte que hem hagut de fer en tot el curs perquè personalment m'ha ajudat a pensar com manejar-me amb els elements que em proporcionava el programa, d'intentar solucionar amb el programa els propis problemes que jo pose. Per això crec que m'hauria agradat haver-ho pogut utilitzar molt més temps. M'emporte un bon sabor de boca amb este treball
5.DIARIO DE SESSIONS
Comencem el treball fent xicotets projectes que ens ajudaren a manejar-nos i a comprendre este programa. Com animar el nostre nom, escriure amb un lápiz.. Realment hem fet només 11 projectes diferents:


1EJERCICIO: El primer exercici consistia en el fet que un nino fera un quadrat:"

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/159166499/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>    

2 EXERCICI
En este exercici en compte de produir un quadrat fem un triangle equilàter

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/159167908/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 

3EJERCICIO
En este exercici la dificultat anava augmentant. Ara consistia a dibuixar una casa per mitjà d'un quadrat i un triangle que havíem aprés amb anterioritat.

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/159168484/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

4EJERCICIO
este exercici consistia a agafar un objecte i fer que continuara per un mapa fins al seu destí

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161135025/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

5EJERCICIO
Este exercici consistia en un objecte que tinguera la meua cara creuara el carrer quan el semàfor es posara en verd
<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161136042/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



6EJERCICIO
Este exercici consistia a construir una peixera que tinguera diversos elements i estos interaccionaren i es mogueren. Amb això vaig fer que els peixos incrustats de google es mogueren o s'acostaren

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161136663/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>



7EJERCICIO
ste consistia a fer una història que almenys tinguera dos fondos,  o més. Estos fons havien de canviar per mitjà de missatges

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161140302/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


8EJERCICIO
Ací van començar els exercicis on el receptor interactuava amb el projecte. Este consistia a preguntar coses i respondre-les als ninos del programa."
<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161137602/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

9EJERCICIO
Este consistia en el fet que l'objecte et demanava altura i la base d'un rectangle i tu amb el teclat introduïxes les dades i este dibuixe un rectangle segons les dades que tu has proporcionat

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161138799/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


10EJERCICIO
El décimo ejercicio consistía en fer un joc d'un laberint, debía existir la variable puntuació objecte debía de anar guanyant o perdent punts segons feia o guanyava coses.

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161140708/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


11EJERCICIO En este exercici havíem de fer dos exercicis, dels quals unisc havia d'endevinar el número de l'altre per mitjà de preguntes. Per a això utilitzem variables.

<iframe allowtransparency="true" width="485" height="402" src="//scratch.mit.edu/projects/embed/161139446/?autostart=false" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


6. DATA DE REALITZACIÓ DEL TREBALL

Del dia 13 de març fins al dia 5 de maig de 2017





No hay comentarios:

Publicar un comentario